Τετάρτη, 21 Φεβρουαρίου 2024
A+ R A-

Αθήνα, 23 Φεβρουαρίου 2022

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Νο 11

ΠΑΡΟΞΥΣΜΟΣ

 

Όταν ακούσει κανείς ότι «η ιστορία επαναλαμβάνεται» απομένει να το διαπιστώσει στην πράξη. Και όταν το διαπιστώσει και πρόκειται για κάτι που κατά το παρελθόν χαρακτηρίστηκε άστοχο και ανεπιτυχές, αμέσως λειτουργεί ο συνειρμός... μα καλά δεν έγινε μάθημα;

Τις τελευταίες ημέρες παρατηρείται στο Δίκτυο μια άνευ προηγουμένου υπέρμετρη πίεση για την μαζική καταχώρηση νέου επιδοτούμενου χρηματοδοτικού προγράμματος, που κάποιοι θέλουν να το παρουσιάσουν ως το «σωτήριο» μέσο κατάκτησης του στόχου των πιστοδοτικών προσδοκιών της Λιανικής Τραπεζικής.

 

 

Οι κάθε λογής "λοχαγοί" πιέζουν ασφυκτικά το προσωπικό για καταχώρηση νέων αιτημάτων τα οποία καταμετρούν σχολαστικά σε τακτές χρονικές στιγμές εντός της ημέρας, λες και μετράνε αγωνιωδώς την παραγωγή σε φάμπρικα παλαιότερης εποχής, που αγωνιά να παραδώσει το εμπόρευμα σε μικρότερο χρόνο από τη δυνατότητα παραγωγής της, μήπως και  εξυπηρετήσει κάποια νέα παραγγελία.

Στη συνέχεια οι ίδιοι φροντίζουν για την τακτική ενημέρωση των ανώτερων κλιμακίων, έτσι ώστε να αναδειχθεί ο καθοριστικός τους ρόλος στην άμεση εκτέλεση των εντολών και η συμβολή τους στο αποτέλεσμα που, σε κάθε περίπτωση, στην πραγματικότητα έφεραν οι εργαζόμενοι.

Από την άλλη πλευρά, οι εργαζόμενοι καταπιέζονται για να δουλεύουν (πιθανόν και χωρίς την νόμιμη αμοιβή) εκτός ωραρίου για προσέλκυση πελατών (ραντεβού) κι έχουν χάσει τον ύπνο τους από την αγωνία μήπως απαξιωθούν, εάν στις συνεχείς λίστες καταλάβουν θέσεις με μικρότερο αριθμό καταχωρήσεων και αυτομάτως γίνουν το πρώτο θύμα, μια και τους έγινε απολύτως σαφές ότι δεν τίθεται θέμα αποτυχίας και για πιθανή τέτοια κατάληξη θα φταίνε οι ίδιοι!!!

Το εύλογο ερώτημα για όλα αυτά είναι τί κερδίζει η τράπεζα από τον συγκεκριμένο παροξυσμό για καταχώρηση νέων αιτημάτων, αφού η διαδικασία αποστολής ενός νέου αιτήματος δανείου είναι εδώ και χρόνια συγκεκριμένη, προβλέποντας μια πλήρη σειρά από στοιχεία και δικαιολογητικά που πρέπει επίσης να καταχωρηθούν ώστε να υποστηρίξουν σωστά το κάθε αίτημα, αλλά έχει ως αποτέλεσμα μια πλήρως ενημερωμένη υπόθεση να θέλει τον δικό της χρόνο προτού σταλεί για τελική αξιολόγηση. Γιατί λοιπόν αυτή η καταπίεση για καταχωρήσεις του προγράμματος αφού μπορεί να γίνει με σωστό τρόπο;

Πέραν αυτών, η όλη κατάσταση αποσυντονίζει τους εργαζόμενους από την αναγκαία καθημερινή τους ενασχόληση με τους πελάτες, η οποία υποβαθμίζεται με τέτοιες πρακτικές, καθώς οι ελλείψεις προσωπικού που συνεχώς αυξάνονται τα τελευταία χρόνια στα μειούμενα καταστήματα και η ανάθεση περισσότερων υποχρεώσεων πάνω τους, σίγουρα δεν μπορούν να βελτιώσουν τον δείκτη NPS - για τον οποίο έχει σπαταληθεί πολύ μελάνι και φαιά ουσία, όσο και αν καταβάλλουν φιλότιμες προσπάθειες υπερβάλλοντας εαυτόν, σε βάρος της προσωπικής τους ζωής και της  υγείας τους.

Το χειρότερο όμως στην δημιουργία αυτού του πανικού είναι όταν εξαναγκάζονται να δείξουν έργο, με διάφορες «ευφάνταστες ιδέες», θέτοντας σε κρίση τις σχέσεις με τους πελάτες.

 

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

Οι πρακτικές αυτές δεν απέδωσαν ποτέ το προσδοκώμενο αποτέλεσμα, καθώς στο παρελθόν η τράπεζα πλήρωσε μεγάλο τίμημα σε ανάλογες «σκούπες» και καμπάνιες που έβαζαν στο χαρτοφυλάκιο ότι κινούνταν στην αγορά απλά για να γράψουν νούμερα.

Επιπροσθέτως, τέτοιου είδους υπέρμετρη πίεση μπορεί να προκαλέσει εκπτώσεις στις εγκριτικές και όχι μόνο διαδικασίες, μέσα από τον παραλογισμό του «τρέξε να προλάβεις», με αποτέλεσμα αν τυχόν συμβεί το κακό, οι αμέτοχοι κατά τα άλλα «λοχαγοί» να αναζητούν στους εργαζόμενους τον υπεύθυνο.

Κλείνοντας μια επισήμανση: κάποιοι δείχνουν υπέρμετρο ζήλο και αντι-επαγγελματισμό στην εκτέλεση του καθήκοντός τους για την συμπλήρωση του αριθμού των στόχων της εθελούσιας που είναι σε εξέλιξη. Τους ενημερώνουμε λοιπόν, ότι οι πρακτικές τους είναι ονομαστικά γνωστοποιημένες στη Διοίκηση της Τράπεζας και ασφαλώς καταγεγραμμένες στην συνείδηση όλων των εργαζομένων και αυτών που θα μείνουν και αυτών που θα εξαναγκάσουν να βρεθούν εκτός Τράπεζας. Τέλος, αν δεν συνετιστούν ώστε να εκτελούν ευπρεπώς και με υπευθυνότητα τον ρόλο τους συμβάλλοντας και οι ίδιοι στα αποτελέσματα, θα παρέμβουμε δυναμικά και θα  εξαντλήσουμε κάθε θεμιτή ενέργεια για την επαναφορά τους στην τάξη.

 

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΟΥ, Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ

                   Για το Διοικητικό Συμβούλιο

          Ο Πρόεδρος                Η Γεν. Γραμματέας

 

Θ. Χαραλαμπόπουλος              Μ. Φεστερίδου

ΕΝΩΤΙΚΑ ΝΕΑ

 

Επικοινωνία Tηλ: 210.92.47.000 Fax: 210.92.00.247 Βολταίρου 4, Αθήνα 11745

Read more: https://www.itsys.gr/pliktrologio-laptop-lenovo-thinkpad-x200-x200s-x201-42t3638-42t3671-42t3704-42t3737-kod-40539us-html
Copyright © itsys.gr
Επικοινωνία Tηλ: 210.92.47.000 Fax: 210.92.00.247 Βολταίρου 4, Αθήνα 11745

Read more: https://www.itsys.gr/pliktrologio-laptop-lenovo-thinkpad-x200-x200s-x201-42t3638-42t3671-42t3704-42t3737-kod-40539us-html
Copyright © itsys.gr
Επικοινωνία Tηλ: 210.92.47.000 Fax: 210.92.00.247 Βολταίρου 4, Αθήνα 11745

Read more: https://www.itsys.gr/pliktrologio-laptop-lenovo-thinkpad-x200-x200s-x201-42t3638-42t3671-42t3704-42t3737-kod-40539us-html
Copyright © itsys.gr

ΕΝΩΤΙΚΑ ΝΕΑ No11

ΕΝΩΤΙΚΑ ΝΕΑ No10

ΕΝΩΤΙΚΑ ΝΕΑ No9

ΕΝΩΤΙΚΑ ΝΕΑ No8

ΕΝΩΤΙΚΑ ΝΕΑ No7

ΕΝΩΤΙΚΑ ΝΕΑ No6

ΕΝΩΤΙΚΑ ΝΕΑ No5

ΕΝΩΤΙΚΑ ΝΕΑ No4

ΕΝΩΤΙΚΑ ΝΕΑ No3

ΕΝΩΤΙΚΑ ΝΕΑ No2

ΕΝΩΤΙΚΑ ΝΕΑ No1

ΜΑΥΡΟΜΙΧΑΛΗ 1, Τ.Κ. 106 79
ΤΗΛΕΦΩΝΑ: 210 3614363, 210 3614319 (4 γραμμές)
FAX: 210 3613047, 210 3614270
E-MAIL: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

ΓΡΑΦΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ: ΕΓΝΑΤΙΑ 55, Τ.Κ. 54631
ΤΗΛΕΦΩΝΟ & FAX: 2310243843
E-MAIL: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

 

Άμεση Επικοινωνία

E-mail:
Θέμα:
Μήνυμα: