Παρασκευή, 22 Φεβρουαρίου 2019
A+ R A-

Αθήνα, 6 Φεβρουαρίου 2019

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Νο 45

ΕΤΗΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ

 

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι.

Σε εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία ετήσιας αξιολόγησης της απόδοσης, με ημερομηνία ολοκλήρωσης την 31/3/2019. Η συμμετοχή των αξιολογητών και αξιολογούμενων είναι υποχρεωτική και απαιτείται όλοι να διαθέσουν ικανό χρόνο και να δείξουν την επιμέλεια που αρμόζει προκειμένου να αποτυπωθεί κατά τον πλέον αντικειμενικό τρόπο τόσο η εργασιακή απόδοση του αξιολογούμενου για το 2018, όσο και τα σημεία που πρέπει αυτός να βελτιώσει ώστε να εξελιχθεί επαγγελματικά. Η σε όλη τη διάρκεια του έτους ενεργή και ειλικρινής συνεργασία αξιολογητών και αξιολογούμενων, αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για μια αντικειμενική αξιολόγηση που θα συνεισφέρει ουσιαστικά στην εξέλιξη των εργαζομένων εντός των προβλεπόμενων χρονοδιαγραμμάτων, αποφεύγοντας έτσι συνθήκες τελευταίας στιγμής.

Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να διαφεύγει των αξιολογητών, ότι μέσω της διαδικασίας αξιολογούνται και οι ίδιοι , οπότε απαιτείται να τεκμηριώνουν σωστά την βαθμολογία που προτείνουν.

Σημεία προσοχής Αξιολογητών και Αξιολογούμενων

  • Η Αυτοαξιολόγηση εκφράζει την άποψη του αξιολογούμενου τόσο για τις προτεραιότητες όσο και για τις συμπεριφορές του εντός του 2018. Πρέπει να πραγματοποιείται από όλους τους αξιολογούμενους εγκαίρως, μετά από κατάλληλη προετοιμασία και να αναφέρονται σε αυτή τα σχετικά αποδεικτικά στοιχεία. Προς διευκόλυνση της συνέντευξης καλό είναι να εκτυπωθεί στο πέρας της καταχώρησης, καθώς τα σχόλια εμφανίζονται μόνο στο ηλεκτρονικό αρχείο. Οι προτεραιότητες να μην αποτελούνται από «στεγνές» περιγραφές αλλά να παρέχουν σαφείς ενδείξεις προς την επιθυμητή επίτευξή τους.
  • Οι αξιολογητές πρέπει να αιτιολογούν την κρίση τους για τον αξιολογούμενο με σαφήνεια και ακρίβεια στα σχετικά σχόλια καθώς και να προτείνουν πώς θα βελτιωθεί. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να συζητούν το περιεχόμενο της αξιολόγησης με τους αξιολογούμενους, να επεξηγούν την κρίση τους και να διατυπώνουν ξεκάθαρα τα όποια επιχειρήματά τους. Εκφράσεις βελτίωσης του τύπου «ενεργή συμμετοχή» δεν βοηθούν το σύστημα.
  • Οι αξιολογούμενοι σε κάθε περίπτωση να ζητούν από τους αξιολογητές διευκρινήσεις ή αποδεικτικά στοιχεία επί της αξιολόγησής τους και να καταγράφουν την όποια αντίθεσή τους με επιχειρήματα και άλλα υποστηρικτικά στοιχεία πριν την επιλογή «Έλαβα γνώση».
  • Αν ο αξιολογούμενος θεωρεί ότι έχει αδικηθεί από τους Α και Β αξιολογητές του , πρέπει να ζητήσει εντός 3 εργάσιμων ημερών μέσω της εφαρμογής «ΑΞΙΟΠΟΙΩ» επαναξιολόγηση από τον προϊστάμενο του Β αξιολογητή. Στη συνέχεια, αν εντός 5 ημερών δεν λάβει απάντηση ή δεν ικανοποιηθεί τότε ζητά μέσω της εφαρμογής να εξεταστεί το αίτημα του από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο της Τράπεζας (5 μέρες περιθώριο για την κατάθεση αιτήματος για το Υπηρεσιακό Συμβούλιο).
  • Οι αξιολογούμενοι που θα βαθμολογηθούν με «ΒΕΛΤΙΩΝΟΜΑΙ» και πιστεύουν ότι η βαθμολογία δεν τους αντιπροσωπεύει, πρέπει οπωσδήποτε να επικοινωνήσουν με τον Σύλλογο ώστε να υποστηριχθούν στο αίτημα τους για επαναξιολόγηση και να προετοιμαστούν κατάλληλα για πιθανή παρουσία στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο.
  • Ιδιαίτερη προσοχή να δοθεί στο Check Point γιατί αποτελεί τον περιοδικό έλεγχο προόδου, επιχειρώντας να καλύψει τις αδυναμίες των σχολίων των αξιολογητών. Κατά την άποψή μας το σημείο αυτό δεσμεύει τον αξιολογούμενο θέτοντάς τον μόνιμα υπόλογο για διαρκή επιτυχία μέσω προκατασκευασμένης συμφωνίας. Για ενέργειες που απαιτεί ο Διευθυντής / Προϊστάμενος θα πρέπει να δίδονται και τα εχέγγυα επίτευξης.

 

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι.

Η έμφαση του συστήματος αξιολόγησης στον εντοπισμό κατάταξης του αξιολογούμενου στα δύο άκρα , όπως προκύπτει από το συνδυασμό δύο τετραβάθμιων κλιμάκων (ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ – ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ), με παράλληλη εισαγωγή της λογικής μη αποδεκτών εξατομικευμένων στόχων προβληματίζει, καθιστώντας την αξιολόγηση πιθανόν προσχηματική και με ροπή στην υποβαθμολόγηση. Η Δ.Α.Δ. πρέπει να προχωρήσει στα απαραίτητα βήματα που θα ενδυναμώσουν την αντικειμενικότητα του συστήματος, γιατί η αμφισβήτηση της διαδικασίας είναι έντονη.

Παρά το γεγονός ότι δεν μας διατίθενται στατιστικά στοιχεία προς εξαγωγή ωφέλιμων συμπερασμάτων για περαιτέρω διαβούλευση, θέλουμε να πιστεύουμε ότι δεν θα θυσιαστεί η αντικειμενικότητα των αξιολογήσεων στο βωμό των γραφημάτων τύπου «καμπάνας».

Με ιδιαίτερη προσοχή και επαγρύπνηση παρακολουθούμε τις τελευταίες εξελίξεις σε τράπεζα του ανταγωνισμού και αφορούν την απόσχιση της διεύθυνσης καθυστερήσεων δανείων. Βρισκόμαστε σε διαρκή επικοινωνία με την ΟΤΟΕ για συγχρονισμό περαιτέρω πιθανών ενεργειών.

 

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΟΥ, Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

                        Ο Πρόεδρος                                                          Η Γεν. Γραμματέας

 

                 Θ. Χαραλαμπόπουλος                                                        Μ. Φεστερίδου

ΜΑΥΡΟΜΙΧΑΛΗ 1, Τ.Κ. 106 79
ΤΗΛΕΦΩΝΑ: 210 3614363, 210 3614319 (4 γραμμές)
FAX: 210 3613047, 210 3614270
E-MAIL: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Ανοιχτά εώς 18:00 Κάθε Πέμπτη

ΓΡΑΦΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ: ΕΓΝΑΤΙΑ 55, Τ.Κ. 54631
ΤΗΛΕΦΩΝΟ & FAX: 2310243843
E-MAIL: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

 

Άμεση Επικοινωνία

E-mail:
Θέμα:
Μήνυμα: