Δευτέρα, 28 Μαίου 2018
A+ R A-

Αθήνα 21/2/2018

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Νο 17

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Στις 13/2/2018 πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τη Διοίκηση, σε συνέχεια της από 6/2/2018 συνάντησης με τη ΔΑΔ, την οποία εκπροσώπησαν ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Φωκίων Καραβίας, η Γενική Διευθυντής Ανθρωπίνου Δυναμικού κα Αθηνά Δεσύπρη και ο Διευθυντής Εργασιακών Σχέσεων κ. Παναγιώτης Σωτηρόπουλος. Από το Σύλλογο παρέστησαν οι συνάδελφοι Θεόδωρος Χαραλαμπόπουλος Πρόεδρος, Ιωάννης Τσαντίκος Αντιπρόεδρος και Μαρία Φεστερίδου Γενική Γραμματέας. Στην συνάντηση συζητήθηκαν κυρίως οι τρέχουσες εξελίξεις. Υπήρξε επιπλέον διαβεβαίωση από την Διοίκηση ότι δεν αμφισβητούνται τα δικαιώματα των εργαζομένων οι οποίοι αντιμετωπίζονται ισότιμα.

Η χρονιά που πέρασε, παρά την πίεση των εσόδων (κυρίως από τα χαμηλά spreads), υπήρξε θετική για την Τράπεζα και αναμένεται να αποτυπωθεί στα αποτελέσματά της που θα δημοσιοποιηθούν στις 12/3/2018. Κομβικό σημείο αποτελούν τα stress tests, τα αποτελέσματα των οποίων αναμένονται κατά τον Μάιο. Η συντηρητική διαχείριση των εσόδων θα θωρακίσει περαιτέρω την τράπεζα. Η ολοκλήρωση του νέου μοντέλου δικτύου σε συνδυασμό με την εφαρμογή νέων τεχνολογιών θα μειώσει επιπλέον το λειτουργικό κόστος. Η είσοδος στην αγορά Fin-Tech οργανισμών (πχ Cosmote, ΟΠΑΠ), που στην ουσία θα είναι ψηφιακά συστήματα πληρωμών, αναμένεται να αφαιρέσει έσοδα από προμήθειες αποσπώντας μερίδιο αγοράς. Απαιτήσαμε να πιστωθεί το προσωπικό την καλή πορεία, μέσω συγκεκριμένων παροχών και να αξιοποιηθεί σε θέσεις ευθύνης ώστε να εκλείψει το φαινόμενο κατάληψης θέσεων από την αγορά.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ

Σε εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία αξιολόγησης της απόδοσης για την οποία κανείς δεν επιτρέπεται να αδιαφορεί, διαθέτοντας τον απαραίτητο χρόνο ενασχόλησης καθώς εξαρτάται η εργασιακή του πορεία, από αυτή. Η ενεργή και ειλικρινής συνεργασία αξιολογητών και αξιολογούμενων αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για μια αντικειμενική αξιολόγηση. Θα πρέπει να ολοκληρωθεί εντός των προβλεπόμενων χρονοδιαγραμμάτων, αποφεύγοντας συνθήκες τελευταίας στιγμής.

Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να διαφεύγει των αξιολογητών, ότι μέσω της διαδικασίας αξιολογούνται και οι ίδιοι, οπότε απαιτείται να τεκμηριώνουν σωστά την βαθμολογία που προτείνουν.

ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗΣ:

  • Το πρώτο σημείο είναι η Αυτοαξιολόγηση. Η γνώμη του αξιολογούμενου εκφράζεται μέσω αυτής και κατά την άποψή μας θα πρέπει να πραγματοποιείται από όλους, γιατί αποτελεί την γραμμή άμυνας. Η αυτοαξιολόγηση πρέπει να αναφέρει με σαφή τρόπο όλα τα στοιχεία δουλειάς-συνεισφοράς του εργαζόμενου. Η υποστήριξη με τα απαραίτητα αποδεικτικά στοιχεία κρίνεται αναγκαία.
  • Το δεύτερο σημείο είναι τα σχόλια του Αξιολογούμενου. Αποτελεί κρίσιμο σημείο και ουσιαστικά τον πρώτο λόγο δικαίωσης ή απόρριψης της βαθμολογίας. Να δίδεται ιδιαίτερη προσοχή στα σχόλια των αξιολογητών τα οποία ενδέχεται να μην συνάδουν με την βαθμολογία, να μην είναι πλήρως κατανοητά ή να είναι αόριστα.
  • Το τρίτο σημείο είναι το Check Point, το οποίο αποτελεί περιοδικό έλεγχο προόδου επιχειρώντας ίσως να καλύψει τις αδυναμίες των σχολίων των αξιολογητών. Κατά την άποψή μας το σημείο αυτό δεσμεύει τον αξιολογούμενο θέτοντάς τον μόνιμα υπόλογο για διαρκή επιτυχία μέσω προκατασκευασμένης συμφωνίας. Γι αυτό θα πρέπει να ελεγχθούν σχολαστικά όλα τα δεδομένα και σε περίπτωση διαφωνίας να προσφεύγουν οι εμπλεκόμενοι στο ανώτερο κλιμάκιο.

Υπενθυμίζουμε ότι σε περίπτωση συνολικής διαφωνίας ο αξιολογούμενος πρέπει να αιτηθεί επαναξιολόγηση εντός 3 εργάσιμων ημερών και να λάβει απάντηση από τον αξιολογητή εντός 5 ημερών. Σε περίπτωση που ο αξιολογούμενος δεν ικανοποιηθεί από την απόφαση ή δεν λάβει καθόλου απάντηση, μπορεί μέσα σε 5 ημέρες να προσφύγει στο Υπηρεσιακό/Πειθαρχικό Συμβούλιο.

Η έμφαση του νέου συστήματος στον εντοπισμό κατάταξης του αξιολογούμενου στα δύο άκρα, που προκύπτει από το συνδυασμό δύο τετραβάθμιων κλιμάκων (ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ - ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ), με παράλληλη εισαγωγή της λογικής μη αποδεκτών εξατομικευμένων στόχων προβληματίζει, καθιστώντας την αξιολόγηση πιθανόν προσχηματική και με ροπή στην υποβαθμολόγιση.

Προσβλέπουμε στη Δ.Α.Δ. να προχωρήσει στα απαραίτητα βήματα που θα ενδυναμώσουν την αντικειμενικότητα του συστήματος, λαμβάνοντας υπόψη και τη μη διάθεση στατιστικών στοιχείων προς εξαγωγή ωφέλιμων συμπερασμάτων, για περαιτέρω διαβούλευση.

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

Σας συνιστούμε για μία ακόμη φορά να μην δίνετε βάση σε φήμες που κυκλοφορούν και σε κάθε περίπτωση να επικοινωνείτε με τα μέλη του ΔΣ για την έγκυρη ενημέρωσή σας.

Όσα μέλη αισθάνονται ότι χρειάζονται υποστήριξη στην αξιολόγησή τους, να επικοινωνούν με το Σύλλογο.

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΟΥ, Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ.

 

      Για το Διοικητικό Συμβούλιο

    Ο Πρόεδρος                                                               Η Γεν. Γραμματέας

 

 Θ. Χαραλαμπόπουλος                                                        Μ. Φεστερίδου

ΜΑΥΡΟΜΙΧΑΛΗ 1, Τ.Κ. 106 79
ΤΗΛΕΦΩΝΑ: 210 3614363, 210 3614319 (4 γραμμές)
FAX: 210 3613047, 210 3614270
E-MAIL: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Ανοιχτά εώς 18:00 Κάθε Πέμπτη

ΓΡΑΦΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ: ΕΓΝΑΤΙΑ 55, Τ.Κ. 54631
ΤΗΛΕΦΩΝΟ & FAX: 2310243843
E-MAIL: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

 

Άμεση Επικοινωνία

E-mail:
Θέμα:
Μήνυμα: