Αθήνα 12 Μαρτίου 2018
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ
ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ DIVANI CARAVEL TO ΣΑΒΒΑΤΟ 10/3/2018
Μήνυμα Ενότητας και Ελπίδας έστειλαν τα μέλη μας, με τη δυναμική παρουσία που έδωσαν στην ετήσια Γενική Συνέλευση του Συλλόγου μας η οποία πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 10 Μαρτίου στο ξενοδοχείο DIVANI CARAVEL.
Στις εργασίες της παρευρέθηκε ο Γ.Γ. της Ο.Τ.Ο.Ε. συνάδελφος Αχιλλέας Μυλωνόπουλος ο οποίος πέρα από τον καθιερωμένο χαιρετισμό, ενημέρωσε τους παρευρισκόμενους για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο των τραπεζών. Κατά την διάρκεια των εργασιών έγινε απολογισμός της ιδιαίτερα πλούσιας και επιτυχημένης δράσης του Δ.Σ. για τη χρονιά που πέρασε.
Τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας που ακολούθησε ήταν τα ακόλουθα:
ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΣΤΗ Γ.Σ. 246 |
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2017 |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2017 |
ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΣΤΗ Γ.Σ.Ε.Ε. ΜΕΣΩ Ο.Τ.Ο.Ε. ή Ε.Κ.Α. |
ΨΗΦΙΣΑΝ |
233 |
233 |
233 |
ΝΑΙ |
227 |
228 |
Μέσω Ο.Τ.Ο.Ε. 216 |
ΟΧΙ |
0 |
1 |
Μέσω Ε.Κ.Α. 3 |
ΛΕΥΚΑ |
4 |
2 |
12 |
ΑΚΥΡΑ |
2 |
2 |
2 |
Έτσι βάσει των ανωτέρω αποτελεσμάτων εγκρίνονται ο Διοικητικός, Οικονομικός Απολογισμός, η απαλλαγή Δ.Σ. για το 2017 καθώς και η εκπροσώπηση στην Γ.Σ.Ε.Ε. μέσω Ο.Τ.Ο.Ε. με συντριπτική πλειοψηφία, γεγονός που δείχνει για μια ακόμη φορά την εμπιστοσύνη με την οποία περιβάλλουν τα μέλη μας το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου μας, που χωρίς κομματικές και εργοδοτικές εξαρτήσεις βρίσκονται στο πλευρό των συναδέλφων.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο Πρόεδρος Η Γεν. Γραμματέας
Θ. Χαραλαμπόπουλος Μ. Φεστερίδου
Αθήνα 21/2/2018
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Νο 17
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Στις 13/2/2018 πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τη Διοίκηση, σε συνέχεια της από 6/2/2018 συνάντησης με τη ΔΑΔ, την οποία εκπροσώπησαν ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Φωκίων Καραβίας, η Γενική Διευθυντής Ανθρωπίνου Δυναμικού κα Αθηνά Δεσύπρη και ο Διευθυντής Εργασιακών Σχέσεων κ. Παναγιώτης Σωτηρόπουλος. Από το Σύλλογο παρέστησαν οι συνάδελφοι Θεόδωρος Χαραλαμπόπουλος Πρόεδρος, Ιωάννης Τσαντίκος Αντιπρόεδρος και Μαρία Φεστερίδου Γενική Γραμματέας. Στην συνάντηση συζητήθηκαν κυρίως οι τρέχουσες εξελίξεις. Υπήρξε επιπλέον διαβεβαίωση από την Διοίκηση ότι δεν αμφισβητούνται τα δικαιώματα των εργαζομένων οι οποίοι αντιμετωπίζονται ισότιμα.
Η χρονιά που πέρασε, παρά την πίεση των εσόδων (κυρίως από τα χαμηλά spreads), υπήρξε θετική για την Τράπεζα και αναμένεται να αποτυπωθεί στα αποτελέσματά της που θα δημοσιοποιηθούν στις 12/3/2018. Κομβικό σημείο αποτελούν τα stress tests, τα αποτελέσματα των οποίων αναμένονται κατά τον Μάιο. Η συντηρητική διαχείριση των εσόδων θα θωρακίσει περαιτέρω την τράπεζα. Η ολοκλήρωση του νέου μοντέλου δικτύου σε συνδυασμό με την εφαρμογή νέων τεχνολογιών θα μειώσει επιπλέον το λειτουργικό κόστος. Η είσοδος στην αγορά Fin-Tech οργανισμών (πχ Cosmote, ΟΠΑΠ), που στην ουσία θα είναι ψηφιακά συστήματα πληρωμών, αναμένεται να αφαιρέσει έσοδα από προμήθειες αποσπώντας μερίδιο αγοράς. Απαιτήσαμε να πιστωθεί το προσωπικό την καλή πορεία, μέσω συγκεκριμένων παροχών και να αξιοποιηθεί σε θέσεις ευθύνης ώστε να εκλείψει το φαινόμενο κατάληψης θέσεων από την αγορά.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ
Σε εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία αξιολόγησης της απόδοσης για την οποία κανείς δεν επιτρέπεται να αδιαφορεί, διαθέτοντας τον απαραίτητο χρόνο ενασχόλησης καθώς εξαρτάται η εργασιακή του πορεία, από αυτή. Η ενεργή και ειλικρινής συνεργασία αξιολογητών και αξιολογούμενων αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για μια αντικειμενική αξιολόγηση. Θα πρέπει να ολοκληρωθεί εντός των προβλεπόμενων χρονοδιαγραμμάτων, αποφεύγοντας συνθήκες τελευταίας στιγμής.
Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να διαφεύγει των αξιολογητών, ότι μέσω της διαδικασίας αξιολογούνται και οι ίδιοι, οπότε απαιτείται να τεκμηριώνουν σωστά την βαθμολογία που προτείνουν.
ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗΣ:
Υπενθυμίζουμε ότι σε περίπτωση συνολικής διαφωνίας ο αξιολογούμενος πρέπει να αιτηθεί επαναξιολόγηση εντός 3 εργάσιμων ημερών και να λάβει απάντηση από τον αξιολογητή εντός 5 ημερών. Σε περίπτωση που ο αξιολογούμενος δεν ικανοποιηθεί από την απόφαση ή δεν λάβει καθόλου απάντηση, μπορεί μέσα σε 5 ημέρες να προσφύγει στο Υπηρεσιακό/Πειθαρχικό Συμβούλιο.
Η έμφαση του νέου συστήματος στον εντοπισμό κατάταξης του αξιολογούμενου στα δύο άκρα, που προκύπτει από το συνδυασμό δύο τετραβάθμιων κλιμάκων (ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ - ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ), με παράλληλη εισαγωγή της λογικής μη αποδεκτών εξατομικευμένων στόχων προβληματίζει, καθιστώντας την αξιολόγηση πιθανόν προσχηματική και με ροπή στην υποβαθμολόγιση.
Προσβλέπουμε στη Δ.Α.Δ. να προχωρήσει στα απαραίτητα βήματα που θα ενδυναμώσουν την αντικειμενικότητα του συστήματος, λαμβάνοντας υπόψη και τη μη διάθεση στατιστικών στοιχείων προς εξαγωγή ωφέλιμων συμπερασμάτων, για περαιτέρω διαβούλευση.
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Σας συνιστούμε για μία ακόμη φορά να μην δίνετε βάση σε φήμες που κυκλοφορούν και σε κάθε περίπτωση να επικοινωνείτε με τα μέλη του ΔΣ για την έγκυρη ενημέρωσή σας.
Όσα μέλη αισθάνονται ότι χρειάζονται υποστήριξη στην αξιολόγησή τους, να επικοινωνούν με το Σύλλογο.
Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΟΥ, Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο Πρόεδρος Η Γεν. Γραμματέας
Θ. Χαραλαμπόπουλος Μ. Φεστερίδου
Αθήνα, 20 Φεβρουαρίου 2018
Θέμα: ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ONLINE ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΝΩΜΗΣ
ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Η ΟΤΟΕ, συνεχίζοντας τη δραστηριότητα και την παρέμβασή της στα ευρωπαϊκά συνδικαλιστικά δρώμενα του τραπεζικού κλάδου, συμμετέχει ως εταίρος σε ευρωπαϊκό συνδικαλιστικό - επιμορφωτικό πρόγραμμα, με στόχο την εμβάθυνση στα θέματα που σχετίζονται με την εξισορρόπηση επαγγελματικής και ιδιωτικής ζωής.
Στο πλαίσιο του προγράμματος καταγράφονται το θεσμικό και συλλογικό πλαίσιο συμφωνιών και οι εφαρμοζόμενες καλές πρακτικές που ισχύουν στον τραπεζικό κλάδο και στην εθνική νομοθεσία στη χώρα μας.
Το πρόγραμμα έχει τίτλο: «Διαχείριση Εργασίας-Ιδιωτικής ζωής και Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στον χρηματοπιστωτικό τομέα: Μια διαδρομή κατάρτισης για παροχή κινήτρων κοινωνικού διαλόγου σε επίπεδο επιχείρησης και σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Έμφαση στα επαγγελματικά και διευθυντικά στελέχη - VP / 2016/002/0022»
Το πρόγραμμα εκτείνεται σε μια περίοδο δύο ετών(2017-2018), ενώ η εναρκτήρια συνάντηση έλαβε χώρα στην Αθήνα, στα γραφεία της ΟΤΟΕ, τον περασμένο Φεβρουάριο.
Υλοποιείται υπό την ευθύνη της Ιταλικής ομοσπονδίας FIRST-CISL και συμμετέχουν συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι του τραπεζικού κλάδου από εννέα χώρες: Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία, Ελλάδα, Αγγλία, Φινλανδία, Βουλγαρία, Ρουμανία και Τουρκία.
ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΝΩΜΗΣ
Ένα από τα αντικείμενα του προγράμματος είναι και η διεξαγωγή ανοικτής διαδικτυακής έρευνας γνώμης, προκειμένου να συγκεντρωθούν οι εμπειρίες και οι απόψεις των συναδέλφων μας στον χρηματοπιστωτικό τομέα στις συμμετέχουσες χώρες του προγράμματος.
Το ερωτηματολόγιο της έρευνας γνώμης έχει διαμορφωθεί από ειδικούς συνεργάτες της FIRST-CISL και είναι το ίδιο για όλες τις συμμετέχουσες χώρες-συνδικαλιστικές οργανώσεις.
Στόχος της έρευνας είναι να συγκεντρώσουμε τις απόψεις και τις εμπειρίες των συναδέλφων μας για τις παροχές και τις διευκολύνσεις, που παρέχονται από συλλογικές συμβάσεις ή για παροχές, που δίνονται από τους εργοδότες για την προώθηση της ισορροπίας της επαγγελματικής και οικογενειακής ζωής, καθώς και για τον αντίκτυπο των κινητών συσκευών εντός και εκτός του χώρου εργασίας.
Το ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο είναι απλό και γρήγορο στη χρήση, με 6 ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών και μπορείτε να το συμπληρώσετε στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://docs.google.com/forms/d/1PYCtDi5MiTZItxVO9O3stpJLiUbYGHvdV9wg01Qp_Dg
Η έρευνα θα διαρκέσει ως τις 28/2/2018.
Θα επιτρέψει να συλλεχθούν γενικές πληροφορίες σχετικά με τις συνθήκες εργασίας στον ευρωπαϊκό χρηματοπιστωτικό τομέα, οι οποίες κατανέμονται όχι μόνο ανά χώρα, αλλά και ανάλογα από την ηλικία, το φύλο, τον ρόλο και την οικογενειακή κατάσταση των εργαζομένων.
Την ευθύνη διεξαγωγής και ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων της έρευνας έχει η FIRST-CISL.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο Πρόεδρος Η Γεν. Γραμματέας
Θ. Χαραλαμπόπουλος Μ. Φεστερίδου
ΕΝΩΤΙΚΑ ΝΕΑ
ΜΑΥΡΟΜΙΧΑΛΗ 1, Τ.Κ. 106 79
ΤΗΛΕΦΩΝΑ: 210 3614363, 210 3614319 (4 γραμμές)
FAX: 210 3613047, 210 3614270
E-MAIL: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
ΓΡΑΦΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ: ΕΓΝΑΤΙΑ 55, Τ.Κ. 54631
ΤΗΛΕΦΩΝΟ & FAX: 2310243843
E-MAIL: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.